Com sabeu, l’edició de 2026 del Festival de Còmic de Angouleme s’ha cancel·lat, i per tant tampoc es lliuraran els seus premis.
Una llàstima, perquè entre els nominats al Fauve de Polar (gènere negre) es trobava Vendetta, el nou àlbum de Bartolomé Seguí. Es tracta de l’adaptació de la novel·la A Quiet Vendetta de R. J. Ellory, amb guió de Fabrice Colin, que a França ha publicat Ëditions Philéas i a Espanya publicarà Norma editorial. L’àlbum conta la història d’un sicari de la màfia i el seu llarg enfrontament amb un funcionari de la unitat encarregada de combatre el crim organitzat.
La nostra enhorabona a Tomeu i a tots els finalista que compartiran aquest no-premi.
I també als organitzadors Le Grand Off de la bande dessinée, que reemplaçarà entre el 29 de gener i l’1 de febrer al festival oficial, omplint la ciutat de còmic alternatiu i molt enginy



